ظرفیت سانترال

سانترال قابل ارتقاء

سانترال قابل ارتقاء

سانترال قابل ارتقاء

دستگاه سانترال، مرکز تلفنی برای مدیریت و برنامه ریزی خطوط شهری و داخلی است. این دستگاه سانترال مورد استفاده ی سازمان ها و شرکت های بزرگ است که عمده ارتباط این سازمان با مشتریان بی شمار است. دستگاه سانترال با توجه به کارکردی که ارائه می دهد می تواند در هزینه های سازمان ها بسیار موثر عمل کند. تا حدودی روند کاهش هزینه ها را رقم بزند.

خدماتی که می توان از دستگاه سانترال دریافت کرد به تناسب موقعیت و نیاز هر شرکتی می تواند متفاوت باشد. به عبارتی با توجه به ظرفیت متفاوت دستگاه سانترال، استفاده ی از آن برای هر گروهی متفاوت می شود. دستگاه سانترال کم ظرفیت برای شرکت ها کوچک و نوپا کاربرد دارد. و دستگاه سانترال پر ظرفیت برای سازمان های بزرگ و گسترده قابل استفاده و بهره برداری است. سازمان ها با استفاده از این دستگاه می توانند تعدادی خطوط داخلی و شهری را برای سازمانشان برنامه ریزی کنند. ظرفیت دستگاه سانترال با استفاده از کارت قابل ارتقاء و افزایش است.

کارت قابل ارتقای سانترال

کارت قابل ارتقای سانترال با هشت خط پورت داخلی و دو پورت شهری قابل انجام است. نیز کارت قابل ارتقاء سانترال بر روی سانترال 6 به 16 اضافه می شود. و سپس ظرفیت دستگاه سانترال را به 24 خط داخلی و 8 خط شهری ارتقاء و افزایش می دهد. مرکز فروش و خدمات تلفنی سانترال ، جدیدترین فناوری های سانترال قابل ارتقاء مخابراتی را با قیمت مناسب ارائه کرده ایم.

ما عمر طولانی خود را مدیون این واقعیت هستیم که کارها را درست انجام می دهیم و از مشتریان خود پشتیبانی می کنیم. ما روی ارتقای سانترال شما تمرکز می کنیم، بنابراین شما می توانید روی اهداف خود تمرکز کنید. ارتقاء سانترال نتایج مفیدی چون صرفه جویی در هزینه و کیفیت بالای خدمات را در بر دارد که می تواند رضایت شما و مشتریان را جلب کند. هر شرکتی برای مدیریت و سازماندهی به تماس های ورودی نیاز به ارتقای سانترال دارد.

با سانترال قابل ارتقاء هم تعداد تماس های داخلی و هم شهری بیشتر خواهد شد. سانترال قابل ارتقاء با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت را ازما بخواهید. اگر در صدد تغییر و تحول در شرکت و سازمان خود هستید، توصیه ی ما را در پیش بگیرید. تغییرات شگفت انگیز را با سانترال قابل ارتقاء شاهد باشید. روزی دیگر خود می توانید این پیشنهاد کاربردی و مهیج رو به همکاران خود بدهید. برای رونق کسب و کار خود حتما از سانترال قابل ارتقاء استفاده کنند.

.