کارت سانترال

کارت سانترال 1178 پاناسونیک

کارت سانترال 1178 پاناسونیک

کارت سانترال 1178 پاناسونیک

برای بهره گیری از امکانات و قابلیت های سانترال گاهی نیاز به نصب کارت سانترال 1178 پاناسونیک داریم. برای استفاده و توسعه سانترال نیاز به ارتقا آن خواهیم داشت. کارت سانترال 1178 پاناسونیک یکی از کارت هایی است که برای ارتقای سانترال اقدام به نصب آن روی دستگاه می کنند. کارت سانترال 1178 پاناسونیک امکان پشتیبانی از چند مدل دستگاه سانترال را دارد. محبوبیت کارت سانترال 1178 پاناسونیک نزد کاربران و مشتریان می تواند در کنار قابلیت های بی شمارش به دلیل قیمت بسیار مناسب آن باشد.

کارت سانترال 1178 پاناسونیک می تواند بر دستگاه های چون TDA ۱۰۰D / ۱۰۰DBA / ۱۰۰DBP نصب و پردازش شود. دستگاههای که قابلیت نصب این کارت را دارند بر روی بدنه آن ها مکانی تعبیه شده است که امکان نصب کارت سانترال 1178 پاناسونیک یا سایر کارت ها را می دهد. همچنین کارت سانترال 1178 پاناسونیک برای اضافه کردن خطوط آنالوگ داخلی به 24 خط استفاده می شود.

نیز کارت سانترال 1178 پاناسونیک امکان پخش پیام انتظار را می دهد. دو پورت بر روی کارت وجود دارد که برای مواقع اضطراری قابل استفاده هستند.کالر آیدی از جمله امکاناتی است که با نصب و راه اندازی کارت سانترال 1178 پاناسونیک می توانیم در دستگاه سانترال داشته باشیم. البته در صورتی که این کارت سانترال 1178 پاناسونیک را نداشته باشید و مایل به داشتن قابلیت کالرآیدی داشته باشید باید کارت جداگانه کالر آیدی را تهیه کنید.

کانکتور ارتباطی کارت سانترال 1178 پاناسونیک

کانکتور ارتباطی کارت سانترال 1178 پاناسونیک با پست سانترال 50 پین می شود. بر این اساس لازم است از کابل جک25 زوج استفاده کنید تا امکان انتقال 24 پورت آنالوگ به پست مخابرات فراهم شود. لیست قیمت کارت سانترال 1178 پاناسونیک با عملکردهای مختلف است. قیمت‌هایی که ما در اینجا ارائه می‌کنیم در هر زمان با توجه به شرایط بازار ممکن است تغییر کنند. برای این کار لطفا برای استعلام قیمت دقیق با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با خدمات مشتریان ما ارتباط بگیرید.

همچنین می توانید قیمت ها و همچنین موجودی کالا را جویا شوید. ما سعی خواهیم کرد به سرعت پاسخ دهیم و کارت سانترال 1178 پاناسونیک مورد نظر شما را بلافاصله ارسال کنیم. در قیمت کارت سانترال 1178 پاناسونیک کیفیت و نوع گارانتی و خدمات پشتیبانی دخیل و اثرگزار است. لطفا جهت استعلام قیمت و موجودی کارت سانترال 1178 پاناسونیک با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. یا درخواست خود را ثبت فرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

مطالب مرتبط