خرید سانترال

خرید سانترال

خرید سانترال

خرید سانترال

خرید دستگاه سانترال، برای نظم بخشیدن، نظارت و کنترل هر چه بهتر سرویس های مخابراتی و ارتباطی مجموعه ها، شرکت ها، ادارات و سازمان ها انجام می گیرد و باید در نهایت دقت و به صورت حساب شده انجام گیرد. سانترال قابلیت اتصال چندین خط تلفن به همراه چندین دستگاه تلفن را دارد. با خرید این دستگاه، بخش های مختلف یک مجموعه و کارمندان یا اعضاء می ‌توانند به سادگی با یکدیگر تماس بگیرند و تماس‌ های خارجی را نیز به صورت سامان داده شده پاسخ دهند.

امکانات دستگاه سانترال

سانترال شامل بخش های مختلفی است که به همراه یکدیگر کار می ‌کنند تا اجازه مکالمه و تحویل تماس به دستگاه ‌های مورد نظر را بدهند. سانترال های مدرن که با فناوری IP (Internet Protocol) کار می کنند، قابلیت های بیشتری مانند مدیریت تماس های ورودی و خروجی، ارائه خدمات گوناگون مانند تماس های ویدیویی، پیام صوتی، نمایشگر شماره تماس گیرنده، انتقال تماس و … را دارند.

سانترال ها دارای قابلیت های مختلفی هستند که خرید آن باید بست به نیاز سازمان انجام گیرد. برخی از قابلیت هایی که در بسیاری از سانترال ها موجود است شامل موارد زیر است.

  1. Voice Mail به کاربران اجازه می ‌دهد تا پیام صوتی را برای یک شخص خاص یا گروهی از افراد باقی بگذارند.
  2. Call Forwarding به کاربران اجازه می ‌دهد تا تماس خود را به یک شماره تلفن دیگر یا یک دستگاه تلفن دیگر انتقال دهند.
  3. Call Waiting این قابلیت به کاربران امکان می ‌دهد که در حالی که در حال مکالمه هستند، تماس خود را به تماس جدیدی که در حال حاضر در حال ورود است، منتقل کنند.
  4. Conference Calls به کاربران اجازه می‌ دهد تا چندین شخص را برای مکالمه گروهی به یکدیگر متصل کنند.
  5. Caller ID قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌ دهد تا شماره تلفن فرد تماس گیرنده را دریافت کنند.

در کل، سانترال ها به شرکت ها و سازمان ها کمک می کنند تا ارتباطات داخلی و خارجی خود را به صورت جامع و موثر اداره کنند.

قیمت خرید دستگاه سانترال

قیمت خرید دستگاه سانترال به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از این عوامل شامل موارد زیر هستند.

قابلیت های سانترال

برای شرکت های کوچک، یک سانترال با قابلیت های پایه می ‌تواند کافی باشد، اما در شرکت های بزرگ با نیازهای بیشتر، سانترال با قابلیت های بیشتر و پیچیده تر مورد نیاز است. این مورد می ‌تواند به صورت قابل توجهی قیمت خرید را تحت تأثیر قرار دهد.

نوع سانترال

همانطور که پیشتر گفته شد، نوع سانترال تأثیر زیادی بر قیمت خرید دستگاه دارد. به طور کلی، سانترال های آنالوگ قیمت خرید ارزانتری دارند، در حالی که سانترال های IP و Cloud PBX گرانتر هستند.

تعداد خطوط تلفن

قیمت خرید سانترال همچنین بستگی به تعداد خطوط تلفن آن دارد. سانترال های با تعداد خطوط بیشتر گران تر هستند.

محل نصب

برخی از دستگاه های سانترال با قابلیت های پیشرفته، مثل Cloud PBX، نیاز به شرایط متفاوتی برای راه اندازی دارند. این نوع نصب معمولاً هزینه بیشتری دارد.

برند و تامین کننده

برند و تامین کننده سانترال نیز می ‌تواند تأثیری بر روی قیمت خرید داشته باشد. برندهای معروف تر اغلب هزینه بیشتری نسبت به برندهای مجهول دارند.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش، از جمله تعمیر و نگهداری، به شدت می ‌توانند هزینه را تحت تأثیر قرار دهند. هزینه پشتیبانی و نگهداری ممکن است برای سانترال های پیچیده، مانند سانترال‌های  IPبیشتر باشد.

قیمت خرید دستگاه سانترال به عوامل زیادی بستگی دارد و معمولاً برای تعیین قیمت خرید نیاز به مشاوره با راهنمای متخصص و فروشنده دارید.  به طور کلی، برای تعیین قیمت خرید دستگاه سانترال باید نیازهای شرکت شما را با خصوصیات مختلف سانترال ها مقایسه کنید. برای مثال، اگر شرکت شما ۲۰ کارمند دارد و می‌خواهید برای آن‌ها ۵ خط تلفن در دسترس باشد، ممکن است یک سانترال آنالوگ با قابلیت‌های پایه کافی باشد. اما اگر شرکت شما بزرگتر است و نیاز به بیشترین قابلیت‌ها دارد، مانند ارائه خدمات تماس های ویدئویی و دسترسی به پلتفرم های تلفن همراه و مشتری، نیاز به یک سانترال هوشمند تر با دسترسی به ابر و هوش مصنوعی دارید. در این صورت، یک سانترال IP با قیمت خرید بالاتر، به شما پیشنهاد می‌شود.

علاوه بر هزینه خرید سانترال، باید نیز به هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی توجه کنید. این هزینه ‌ها شامل هزینه ‌های تعمیرات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش هستند. هزینه ‌های محل نصب و تنظیمات نیز ممکن است قابل ملاحظه باشند. بنابراین، برای تعیین قیمت خرید دستگاه سانترال، باید مواردی از جمله نوع سانترال، قابلیت‌ ها، تعداد خطوط تلفن، برند و تامین کننده، محل نصب و خدمات پس از فروش را در نظر گرفته و برای خود یک بودجه را مد نظر قرار دهید. خرید انواع دستگاه سانترال با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مرکز انجام می گیرد. قیمت های خرید ارائه شده به متقاضیان بسیار مقرون به صرفه می باشد. جهت سفارش و دریافت مشاوره تماس بگیرید.

مطالب مرتبط