گوشی آنالوگ

گوشی آنالوگ سانترال

گوشی آنالوگ سانترال

گوشی آنالوگ سانترال

امروزه گوشی آنالوگ سانترال در مقابل گوشی دیجیتال در یک کسب و کار کوچک بسیار کاربردی است که در حالی که هزینه اولیه کم یک سیستم آنالوگ می تواند صاحبان کسب و کار را ترغیب کند که البته در هنگام خرید گوشی آنالوگ سانترال لازم است هزینه ها و محدودیت های مداوم را در نظر بگیرید. البته با وجود پیشرفت های تکنولوژی قیمت گذاری گوشی آنالوگ سانترال نسبت به گذشته بسیار رقابتی تر شده است و البته سیستم های آنالوگ احتمالاً نیاز به نصب حرفه ای دارد.

با این حال، یک سیستم داخلی به نصب و پیکربندی بسیار بیشتری نسبت به یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر که از شبکه رایانه ای موجود شما استفاده می کند، نیاز دارد. البته گام اساسی در خرید یک سیستم گوشی آنالوگ سانترال تحقیق است و در هنگام انتخاب آن لازم است پیش بینی کنید که چگونه قابلیت های سیستم گوشی آنالوگ سانترال، از نیازهای عملیاتی شما پشتیبانی می کند. مدیریت سیستم احتمالاً بر عهده یک مدیر دفتر یا متخصص فناوری اطلاعات خواهد بود و یک گوشی آنالوگ سانترال مبتنی بر نرم افزار کارکردی آشنا و انعطاف پذیر ارائه می دهد.

همچنین شماره گیری آسان با استفاده از گوشی آنالوگ سانترال امکان پذیر است و با یک خط تلفن آنالوگ، اطلاعات مربوط به اتصال شماره گیری و همچنین اطلاعات صوتی به صورت موازی به پایین خط تلفن منتقل می شود، بنابراین از روش های ویژه شماره گیری استفاده می شود. البته در فرآیند کار گوشی آنالوگ سانترال پالس‌ هایی که به‌ صورت جداگانه به گوشی ارسال می ‌شوند که آن را به موقعیت خاصی قرار داده و در نهایت اتصال را برقرار می‌ کند. مکث بین پالس ها، کنترل صحیح صفحه های چرخشی مختلف را تضمین می کند و خطوط گوشی آنالوگ سانترال از سیستمی استفاده می کنند که به نام شماره گیری چند فرکانس DTMF شناخته می شود.

زیرا هر زنگ کلید دو فرکانس تعریف شده تولید می کند که فرآیند شماره گیری را در ایستگاه سوئیچینگ تلفن آغاز می کند. البته از آنجایی که خطوط تلفن آنالوگ تنها امکان انتقال سیگنال های آنالوگ را فراهم می کند، برای انتقال داده ها و تبدیل داده های دیجیتال به اطلاعات آنالوگ ضروری است. در گوشی آنالوگ سانترال انتقال اطلاعات، به دلیل محدود بودن طیف فرکانس در شبکه و حداکثر پهنای باند انتقال داده، محدود است و قابل مقایسه با سایر روش های انتقال دیگر نیست که برای این کار از اتصالاتی استفاده می شود که به شبکه متصل می شوند و سیگنال های آنالوگ را به داده های VoIP ترجمه می کنند و امکان اتصال همزمان چندین گوشی آنالوگ سانترال را در کنار هم فراهم می کند.

مطالب مرتبط