مدل دستگاه

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824، یکی از انواع کم ظرفیت این دستگاه می باشد که برای شرکت ها و مجموعه های کوچک تا متوسط بسیار پرفروش و پر کاربرد می باشد. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 به صورت پیش فرض، سه خط تلفن شهری و هشت خط تلفن داخلی را پشتیبانی می نماید که به راحتی و با نصب یک کارت سانترال KX-TE82483 می توان ظرفیت آن را به میزان 8 خط تلفن شهری و 24 خط تلفن داخلی ارتقا بخشید.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 نسبت به بسیاری از مدل های کم ظرفیت، کاربری و نصب آسانی دارد و مقرون به صرفه می باشد. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 از انواع با کیفیت و با دوام می باشد که یک کانال با قابلیت منشی تلفنی گویا یا همان دیزا DISA دارد که قابل ارتقا به دو کانال دارد.

برای آنکه بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824، قابلیت کالر آی دی یا همان نمایش شماره تماس گیرنده، افزوده شود، می توان با خریدن و نصب یک کارت KX-TE82494، بر روی سانترال از این ویژگی بر روی سه خط شهری، بهره مند شد. از مزایای دیگر دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 می توان به این موارد اشاره کرد: این دستگاه سانترال قابلیت بخش موزیک در زمانی که مخاطب پشت خط منتظر است را دارد.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 توانایی انتقال تماس، هولد کردن و پشت خط نگه داشتن مخاطب را دارد. این دستگاه همچنین قابلیت نصب دیواری دارد که برای محیط های کوچک بسیار کاربردی می باشد و بهتر است حداقل یک متر از سطح زمین بالاتر باشد. ابعاد دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824، 37*28*10 سانتی متر می باشد و وزن تقریبی آن 3.5 کیلو گرم می باشد. این دستگاه امکان استفاده از تلفن های هایبرید و آنالوگ را دارد. همچنین جک های ورودی صدا برای پخش موزیک انتظار و جک خروجی صدا برای اتصال پیجر بر روی آن تعبیه گشته است.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TES824 در زمان قطعی برق با کمک اتصال باتری کار می کند و برای این منظور، تنها دو باتری 12 ولت نیاز است تا در محفظه مورد نظر قرار گیرد. به این صورن در زمان قطعی برق نیز تلفن های مجموعه وصل هستند.

این محصول قابلیت های دیگری نیز دارد که آن را در میان نمونه های مشابه محبوب گردانده است که می توان به قابلیت باز کردن درب ساختمان در شرکت ها و مجموعه ها اشاره کرد. این قابلیت با خریدن و نصب کردن کارت سانترال KX-TE82461 ممکن می باشد.

مطالب مرتبط