سانترال پاناسونیک

فروش سانترال پاناسونیک

فروش سانترال پاناسونیک

فروش سانترال پاناسونیک

یکی از معتبرترین و پر فروش ترین برند ها در زمینه عرضه محصولات ارتباطی و مخابراتی از جمله دستگاه سانترال، کمپانی پاناسونیک می باشد. برند پاناسونیک برای تأمین نیازهای ارتباطی مجموعه ها و شرکت های گوناگون و جلب رضایت آن ها، اقدام به طراحی، تولید و عرضه مدل های بسیار متنوعی از دستگاه سانترال کرده است.

این تنوع در مدل های سانترال پاناسونیک به دلیل تفاوت های مجموعه ها در مقیاس کارکنان و بخش ها و خواست های متفاوت هر مجموعه است. سانترال پاناسونیک قابلیت محدود کردن تماس ها و یک سویه کردن آن ها را دارد. به طور مثال می توان در یک بخش تماس های داخل به خارج کارکنان را غیر فعال کرد و در هزینه های مجموعه صرفه جویی نمود.

سانترال پاناسونیک به دو دسته سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و سانترال پاناسونیک پر ظرفیت دسته بندی می گردد. سانترال پاناسونیک کم ظرفیت در مدل های مختلفی موجود می باشد که در نهایت 8 خط شهری و 24 خط داخلی را شامل می شود. سانترال پاناسونیک پر ظرفیت، با پشتیبانی از خطوط بیشتر، کانال های دیزای بیشتر نسبت به مدل کم ظرفیت و قابلیت تخصیص آی پی، در مدل های بسیار متنوعی به بازار عرضه شده اند.

برخی از مدل های سانترال پاناسونیک پر ظرفیت از چنان سیستم پیشرفته ای برخوردار می باشند که قابل برنامه ریزی بوده و دارای پرت USB می باشند و با وصل شدن به این پورت قابلیت برنامه ریزی دارند که می توان در این مورد به مدل TDA100D اشاره کرد.

همچنین سانترال پاناسونیک می تواند ارتباطی داخلی مطلوب و رایگان میان بخش های مختلف یک مجموعه و کارکنان آن به وجود بیاورد که باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود. دستگاه سانترال پاناسونیک قابلیت آن را دارد که مانند یک دستگاه پیجینگ عمل نماید.دستگاه سانترال پاناسونیک امنیت بسیار بالایی برای مکالمات دارد. برخی از شرکت های تجاری و مجموعه ها نیاز به سیستم مخابراتی ایمن درون شبکه ای دارند که شرایط دسترسی به مکالمات از خارج از شبکه ممکن نباشد که در تلفن های معمولی این امکان وجود ندارد ولی با دستگاه سانترال پاناسونیک ممکن می باشد.

نصب دستگاه سانترال پاناسونیک، نیاز به دانش و تخصصی ویژه دارد و برنامه ریزی کردن سیستم های سانترال، برقراری و تنظیم تماس های شهری و داخلی، جابجایی سانترال و مواردی از این دست باید توسط کارشناس مربوطه انجام گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و خرید سانترال پاناسونیک با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل بفرمایید.

مطالب مرتبط