مدل دستگاه

سانترال پاناسونیک TDE100

سانترال پاناسونیک TDE100

سانترال پاناسونیک TDE100

شرکت های امروزی در حال تغییر از سیستم های شبکه معمولی به سیستم های IP کم هزینه و انعطاف پذیر هستند که بتوانند از رشد سریع برنامه های IP بهره کامل ببرند. سانترال پاناسونیک TDE100 پاناسونیک، را می توان برای ساخت یک سیستم شبکه با پلتفرمIP استفاده کرد و آنها را به این سیستم های ارتباطی جدید، تبدیل کرد.

سانترال پاناسونیک TDE100 ، مجهز به عملکردهای IP جدید و استاندارد شده است که باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه های ارتباطی می شود. از دیگر ویژگی های سانترال پاناسونیک TDE100 ، استفاده راحت از آنها می باشد. همچنین این دستگاه، دارای کاربرد بسیار موثر مانند عملیات بی سیم، پست صوتی و CTI است.

برای شرکت‌هایی که قصد دارند سیستم خود را به سیستمIP تغییر دهند، سانترال پاناسونیک TDE100 ، یک پلتفرم با کاربری آسان را ارائه می‌دهد که با طیف گسترده‌ای در زمینه‌های تجاری سازگار است. علاوه بر این سانترال پاناسونیک TDE100 ، از خطوط مخابراتی با سیستم معمولی پشتیبانی می‌کند. دستگاه- سانترال، به سیستم‌های IP اجازه می‌دهد تا با سیستم‌هایی مانند ISDN و خطوط آنالوگ یکپارچه شود، بنابراین قابلیت ارتقاء دارد.

بسته به محیط اداری و کسب و کار شما، ممکن است به دلیل محدودیت های زمانی و هزینه بر بودن، تغییر یک خط مخابراتی معمولی، به یک سیستم IP به یکباره، دشوار باشد. سانترال پاناسونیک TDE100 ، دارای انعطاف پذیری بالایی با انواع خطوط مخابراتی را دارد و به این ترتیب، به این نیاز شما پاسخ می دهد.

دستگاه- سانترال، از امکاناتی مانند اپراتور گویا، مدیریت تماس‌ها، صندوق صوتی، ضبط پیام‌ها و مکالمات، پشتیبانی از فناوری wireless، قابلیت بازکردن درب و بسیاری از ویژگی‌های دیگر برخوردار است. از این رو، می تواند انتخاب مناسبی برای تحول و رشد بخش ارتباطی شرکت شما، باشد.

استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر IP ، کسب و کار شما را دگرگون خواهد کرد. نیز سانترال پاناسونیک TDE100 ، توانایی پشتیبانی از 64 عدد خط سیپ ترانک (SIP Trunk) و 128 عدد خط اضافی سیپ ترانک (SIP extension) را پشتیبانی کند. یعنی در مجموع ظرفیت استفاده از 192 تلفن تحت شبکه را دارد.

ویژگی های کلیدی، سانترال پاناسونیک TDE100

– قابلیت ارتقا کارت
– قابلیت نصب Caller ID
– قابلیت نصب صندوق صوتی
– قابلیت نصب Door Phone( باز کردن درب)
– قابلیت پشتیبانی ازسیستم VOIP
– قابلیت نصب موزیک جانبی (Box Music)
– قابلیت استفاده از تلفن های آنالوگ
– قابلیت استفاده از تلفن های تحت شبکه
– قابلیت استفاده از گوشی بی سیم (DECT)
– قابلیت استفاده از تلفن های دیجیتال
– پشتیبانی از پروتکل SIP
– دارای پورت اتصال به شبکه
– پشتیبانی از خطوط دیجیتال شهری pri
– پشتیبانی از SIP Trunk

مشخصات فنی سانترال پاناسونیک TDE100

– پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 96 پورت خطوط شهری
– پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 256 پورت خطوط داخلی آنالوگ
– پشتیبانی از ظرفیت 5کارت ورودی
– پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 128خطوط داخلی تحت شبکه

مطالب مرتبط