دستگاه سانترال

دستگاه سانترال فیکس

دستگاه سانترال فیکس

دستگاه سانترال فیکس

دستگاه سانترال فیکس، یکی از انواع دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک است. منظور از فیکس بودن این مدل دستگاه ها، این است که امکانات آنها ثابت و غیر قابل تغییر است.

انواع دستگاه سانترال فیکس، معمولا دارای قیمت پایین و مقرون به صرفه ای هستند که بخش بزرگی از امکانات یک دستگاه پیشرفته را فراهم می کنند.

دستگاه سانترال فیکس، را می توان با توجه به نوع نیاز و کاربری که در محیط کار، لازم دارید، برنامه ریزی کنید تا بتوانید از تکنولوژی پیشرفته آن، استفاده کنید. دستگاه سانترال فیکس، دارای دو مدل قابل ارتقاء KX-TES824 و KXTEM824 می باشد. به این نوع دستگاه سانترال فیکس، سانترال های کم ظرفیت نیز گفته می شود.

انواع دستگاه سانترال فیکس کم ظرفیت

– دستگاه سانترال فیکس مدل، KX-TES824
– دستگاه سانترال فیکس مدل، KX-TEM824
– دستگاه سانترال فیکس مدل، KX-TEA308

در ادامه به توضیح ویژگی های یکی از انواع دستگاه سانترال فیکس کم ظرفیت، می پردازیم

دستگاه سانترال فیکس مدل، KX-TEA308، یک سانترال فیکس است. به این ترتیب این دستگاه دارای 3 خط شهری و 8 خط داخلی ثابت است که قابلیت ارتقاء و اضافه شدن را ندارد.

این مدل دستگاه، نسبتا قدیمی است که تولید آن توسط شرکت پاناسونیک متوقف شده است. دستگاه سانترال فیکس مدل، KX-TEA308با پشتیبانی از 3 خط شهری و 8 خط داخلی، غیرقابل ارتقا است که اصطلاحا به آن، سانترال 3 به 8 فیکس، نیز گفته می شود. این مدل از دستگاه سانترال فیکس، به طور پیش فرض دارای ظرفیت ورودی ۳ خط شهری و خروجی ۸ خط داخلی است.

این دستگاه سانترال فیکس، نسبت به دستگاه های قبلی، پیشرفته تر بوده و از امکانات اپراتور گویا با ظرفیت پاسخگویی یک تماس در لحظه، برخوردار است. یکی از ضعف های دستگاه سانترال فیکس، فیکس بودن آن است (ثابت بودن ظرفیت آن). این دستگاه سانترال فیکس، به شما اجازه افزایش ظرفیت را نمی دهد لذا بیشتر در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از امکانات، دستگاه سانترال فیکس مدل KX-TEA308

– پشتیبانی از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی
– واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی
– تلفن گویا با دسترسی مستقیم به خطوط داخلی
– امکان راه اندازی سیستم پیغام گیر (BV)
– نمایشگر مشخصات تماس گیرنده روی داخلی ها (تلفن آنالوگ معمولی و تلفن سانترال)
– مسیریابی قابل برنامه ریزی شده برای استفاده از پیامهای کوتاه SMS

مزایا ی استفاده از دستگاه سانترال فیکس

– قیمت مناسب و مقرون به صرفه
– مناسب جهت ادارات خیلی کوچک
– منشی اتوماتیک بصورت پیش فرض

معایب استفاده از دستگاه سانترال فیکس

– غیر قابل ارتقاء

مطالب مرتبط