مدل دستگاه

دستگاه سانترال NS500

دستگاه سانترال NS500

دستگاه سانترال NS500

امروزه صرفه جویی در هزینه های ارتباطی یکی از مزایای دستگاه سانترال NS500 است و شما می توانید هر دو IP و ترانک های قدیمی را با توجه به نیاز خود ترکیب کنید تا سیستم هایی را داشته باشید که انعطاف پذیر و مقرون به صرفه باشند. زیرا صرفه جویی در هزینه های شبکه دستگاه سانترال NS500 به شما امکان می دهد با استفاده از یک شبکه IP خصوصی با دفاتر راه دور خود در هر نقطه از جهان بدون هزینه تلفن صحبت کنید. همچنین صرفه جویی در سرمایه گذاری اولیه دستگاه سانترال NS500 را می توان در یک محل بدون سانترال از طریق شبکه IP نصب کرد.

یک سیستم دستگاه سانترال NS500 به افزایش بهره وری کمک می کند و به کسب و کار شما در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان، همکاران و شرکا ، تصویری حرفه ای می دهد. دستگاه سانترال NS500 با منوهای تلفن و گزینه‌های انتقال تماس را فعال می‌ کند. با توجه به سرعت رو به رشدی که کسب و کارها از تغییر سانترال قدیمی خود به سانترال مبتنی بر ابر مانند دستگاه سانترال NS500 داشته اند، بازار سیستم های سانترال نیز پر مخاطب است و در حالی که یک سانترال سنتی از خطوط ثابت و سخت‌ افزار محلی برای اتصال به یک شبکه تلفن اختصاصی استفاده می‌ کند.

سازمان‌ های مدرن از یک دستگاه سانترال NS500 استفاده می‌ کنند که به آن سانترال ابری یا سانترال میزبان ابری نیز گفته می‌ شود. گزارش های صنعتی مختلف رشد مستمری را برای این نوع سانترال میزبان پیش بینی می کنند زیرا شرکت ها به طور فزاینده ای می خواهند در فناوری های مبتنی بر ابر سرمایه گذاری کنید، زیرا آنها تحول دیجیتال را دنبال می کنند و ابزار بهتری برای حمایت و نگه داشتن نیروی کار از راه دور متصل و سازنده داشته باشند. دستگاه سانترال NS500 یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر است که با استفاده از نرم‌افزار مبتنی بر ابر و VoIP عملکردهای مشابه یک سانترال قدیمی را ارائه می‌ دهد.

دستگاه سانترال NS500، حمل و نقل، کنفرانس، خوشامد گویی به مشتری و خدمات خودکار، پست صوتی و سایر ویژگی‌ هایی را ارائه می‌ دهد که به یک روش استاندارد برای سیستم‌های تلفن تجاری تبدیل شده‌ است. با این حال، دستگاه سانترال NS500 دارای برخی ویژگی‌ها و مزایای اضافی است که قادر می باشد که نه تنها شامل قابلیت تماس‌های صوتی، بلکه پیام رسانی و چت، کنفرانس ویدیویی ، تحرک و پاسخ صوتی تعاملی می ‌شود که مشتریان توانمند امروزی خواستار و سزاوار این هستند که با سازمان ها به هر شکلی که برای آنها مناسب است ارتباط برقرار کنند.

مطالب مرتبط