گوشی دیجیتال

تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333

تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333

تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333

امروزه سیستم تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای تجارت مدرن در ارتباط با دنیای خارج طراحی شده است و به دلیل ویژگی های خود بهتر است ، جدا از مصارف مکان های مسکونی استفاده شود. ویژگی های معمولی تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 عبارت است از مسیریابی تماس، نوبت دهی تماس، تماس کنفرانسی، خدمات خودکار و قابلیت نگهداری موسیقی، در میان بسیاری از عملکردهای دیگر است و همچنین برقراری و برقراری تماس های تلفنی ساده را انجام می دهد.

همچنین نوعی سیستم تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 وجود دارد و یک سانترال آنالوگ یا سیستم تلفن ثابت از شبکه تلفن عمومی سوئیچ شدهPSTN استفاده می کند. یک تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 از اتصال و پهنای باند اینترنت استفاده می کند و می تواند ویژگی های اضافی و هوشمندتر را با هزینه کم برای تجارت مدرن ارائه دهد. سری تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 دارای کیفیت صدای فوق العاده و طیف وسیعی از ویژگی های افزایش بهره وری است که از آن جمله پشتیبانی از هدست های بی سیم دارای بلوتوث در دو مدل از چهار مدل جدید را می توان نام برد.

این تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 با طراحی شیب دوگانه با واحد پایه و نمایشگر که می‌تواند به طور جداگانه تنظیم شود تا با هر محیط کاری مطابقت داشته باشند، به راحتی با پلتفرم‌های تلفن مختلف پاناسونیک ادغام می‌ شود. همچنین 24 دکمه CO قابل برنامه ریزی دارد و با پورت دستگاه اضافی دیجیتال، جستجوی فهرست الفبایی و به رنگ سیاه است. البته قابلیت های دیگری نیز در سیستم تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 با دارا بودن پورت های خروجی و ورودی متناسب در محیط های اداری کاربرد های زیادی دارد.

همچنین همان طور که پیشتر توضیح دادیم، نکات برجسته تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333، 24 دکمه CO قابل برنامه ریزی است و پورت اضافی DXDP برای اتصال یک تلفن اضافی در همان پسوند می باشد. در عملکرد این مدل سانترال، با یک سیستم سانترال میزبانی شده، مشاغل و کاربران قادر خواهند بود، عملکرد های خاص تلفن را از طریق آنلاین، مدیریت و ویرایش کنند. این نقطه مرکزی برای کاربران برای تعدیل عملکرد های کلیدی مانند راه‌ اندازی یک گروه زنگ، ایجاد برنامه‌های افزودنی و نقاط پایانی جدید گوشی، ایجاد مسیریابی تماس یا راه‌اندازی قابلیت SIP تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک KX-DT333 است. برای سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.