مدل دستگاه

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D یک راه حل جامع متناسب با نیازهای ارتباطی شما امروز و آینده با ترکیب مزایای ارتباطات سنتی با مزایای فناوری IP معاصر، دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D دارای ویژگی ها و انعطاف پذیری را برای رسیدگی به تمام نیازهای ارتباطی شرکت شما فراهم می کند و دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D دارای مجموعه ای چشمگیر از عملکردهای پیشرفته تلفن شرکتی در یک بسته مقرون به صرفه، طیف گسترده ای از قابلیت ها را برای بهینه سازی ارتباطات شرکت شما ارائه می دهد. راه‌حل‌هایی مانند وایرلس به شما آزادی پاسخگویی به تماس‌های مهم را زمانی که دور از میز خود هستید یا در حال حرکت در دفتر هستید، می‌دهد، در حالی که عملکردهای پیشرفته مرکز تماس، توزیع تماس‌ها، مدیریت تماس‌ها توسط نمایندگان و کنترل استفاده داخلی از سیستم تلفن، کارایی ارتباط را بهبود می بخشد و دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D به شما امکان می دهد به طور موثرتری به مشتریان خدمات رسانی کنید.

اتصال ثابت و قابل اعتماد دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D و انتقال خودکار و روان بین ایستگاه های سلولی نصب شده پوشش را افزایش می دهد تا از پوشش ثابت و تحرک ارتباط واقعی حتی در فضاهای کاری بزرگ اطمینان حاصل شود و کیفیت اتصال بالا در حین راه رفتن شما حفظ می شود، دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100Dبا پوشش یکپارچه از یک منطقه ایستگاه تلفن همراه به منطقه دیگر منتقل می شود و از قطع شدن مکالمات تجاری مهم جلوگیری می کند. تحرک پیشرفته با عملکرد موازی بی‌سیم دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D می‌ توانید گوشی خود را روی همان شماره داخلی تلفن میز خود تنظیم کنید و به شما امکان می‌دهد وقتی دور از میز خود هستید تماس‌ها را دریافت کنید.

با دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D تماس ها را می توان به طور یکپارچه از تلفن رومیزی سیستم به گوشی بی سیم  یا بالعکس منتقل کرد و عملکردهای مرکز دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D با عملکردهای هوشمند مدیریت تماس خود، می تواند به عنوان هسته مرکزی یک مرکز تماس کوچک کارآمد برای خدمات مشتریان برجسته عمل کند. از دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100D برای توزیع خودکار تماس های دریافتی به دلخواه استفاده کنید و وقتی تیم شما مشغول تلفن است، تماس ها می توانند در صف قرار گیرند. پیام های از پیش ضبط شده را می توان پخش کرد تا تماس گیرندگان در زمانی که منتظر پاسخ به تماس خود هستند، اطمینان حاصل کنند و اگر پاسخی دریافت نشد یا اگر تلفن‌ها همه مشغول هستند، می‌توان موسیقی یا پیام‌های تبلیغاتی از پیش ضبط شده را در حالت انتظار پخش کرد.

مطالب مرتبط