کارت سانترال

کارت ارتقاء سانترال

کارت ارتقاء سانترال

کارت ارتقاء سانترال

امروزه توسعه مداوم کسب و کار یکی از اولویت های اصلی شرکت شما است. با این حال، افزودن خطوط تلفن با سیستم‌ های سانترال قدیمی و طول سیم کشی مسی آن‌ ها پرهزینه است. در مقابل، خطوط تلفن سانترال بدون پرداخت هزینه از طریق اینترنت اضافه می شوند و در واقع، قابلیت ارتقاء یک راه حل مناسب عملکرد بهتر سانترال شما است و کارت ارتقاء سانترال شما را قادر می سازد تا با کسب و کاری بدون اشکال و در حال رشد، فعالیت کنید.

کارت ارتقاء سانترال به سانترال دفاتر راه دور متصل می شوند و امکان کاهش هزینه های مسافت طولانی را در میان دفاتر بین المللی فراهم می کند زیرا خطوط تلفن مبتنی بر اینترنت به یک حامل تلفن سنتی نیاز ندارند. نصب کارت ارتقاء سانترال ساده است و سهولت نصب، استقرار و صرفه جویی در هزینه، راه را برای ارتباطات بین دفتری بهینه ایجاد می کند. همچنین بهره وری و همکاری را در سراسر سیستم افزایش می دهد. با نصب کارت ارتقاء سانترال، سازمان ها این گزینه را دارند که از فناوری تلفن های نرم افزاری استفاده کنند.

زیرا تلفن‌های نرم افزاری تلفن ‌های رومیزی هستند که کارمندان می ‌توانند از طریق تبلت، تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌ دهند از راه دور کار کنند و در حین سفر در ارتباط بمانند. قابلیت های اساسی کارت ارتقاء سانترال برای استفاده از فناوری باعث افزایش بهره وری و در نهایت افزایش سود شرکت شما می شود و استفاده از کارت ارتقاء سانترال امکان مدیریت داخلی را بهینه می کند. در دنیای امروز که تماس با اپراتورهای تلفن قدیمی باعث کاهش بهره وری و همچنین هزینه های ناخواسته می شود، می توان با نصب کارت ارتقاء بر روی سیستم سانترال این مشکلات را برطرف کرد.

همچنین با کارت ارتقاء سانترال و بالا رفتن سطح عملکرد سیستم، تمامی کنترل ها و ملزومات مدیریتی در یک رابط و از طریق منوها در دسترس کاربر است. این امر به کسب و کارها در مدیریت سیستم های تلفن خود استقلال می دهد و نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری خارجی را از بین می برد. زیرا به طور خاص، سانترال یک سیستم سوئیچینگ تلفن است که تماس های ورودی و خروجی را برای کاربران داخلی یک شرکت مدیریت می کند و به طور خودکار تماس های دریافتی را به داخلی های خاص هدایت می کند. برای سفارش و خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره کارت ارتقاء سانترال با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط