کارت سانترال

سانترال DBA کارت شهری

سانترال DBA کارت شهری

سانترال DBA کارت شهری

در عصر ارتباطات و تکنولوژی، ایجاد یک شبکه ارتباطی داخلی منظم برای یک مجموعه، سازمان یا یک شرکت بسیار اهمیت دارد. بنابراین لازم است برای ایجاد یک شبکه ارتباطی از تجهیزات با کیفیت و جدید استفاده شود. یکی از این تجهیزات در شبکه ارتباطی، استفاده از سانترال DBA کارت شهری ، است.

ایجاد یک شبکه مخابراتی کوچک در داخل یک سازمان، شرکت و یا هر مجموعه کوچک، با استفاده از سانترال DBA کارت شهری ، امکان پذیر است. سانترال که به آن مرکز داده تلفن نیز گفته می شود.

شامل دستگاهی است که ارتباط خطوط داخلی یک مجموعه کوچک را برای استفاده از خطوط شهری تنظیم و برقرار می کند. سانترال DBA کارت شهری ، برای تعیین خطوط شهری آنالوگ 8 رقمی به کار می رود. در واقع این نوع از کارت ها می تواند مدیریت راحت تری برای مکالمات شما ایجاد کند.

استفاده از کارت شهری، راه اندازی خطوط شهری 8 رقمی آنالوگ و دیجیتال، را در دستگاه سانترال اجرا می کند. در صورت استفاده از سانترال DBA کارت شهری ، می توانید تنها با فشردن کلید صفر و یا 9، تماس تلفنی برقرار کنید.

بنابراین استفاده از سانترال DBA کارت شهری ، موجب برقراری تماس آسان و همچنین افزایش مدیریت شما خواهد شد. هر کاربر با توجه به نوع تلفنی که دارد می تواند از خطوط شهری، استفاده کند. برای نمایش شماره، باید کارت کالر آیدی را نیز تهیه نمایید، زیرا کارت شهری، بدون کالر آیدی است.

مشخصات فنی سانترال DBA کارت شهری

– دارای ظرفیت اولیه : 8 خط شهری، 8 خط داخلی دیجیتال و 24 خط داخلی آنالوگ و 2 کانال تلفن گویا (منشی تلفن خودکار)
– دارای حداکثر ظرفیت 80 پورت خطوط شهری
– دارای حداکثر ظرفیت 160 پورت داخلی

ویژگی های استفاده از سانترال DBA کارت شهری

– فعال سازی بر روی خطوط ورودی شهری آنالوگ مخابرات
– قابلیت راه اندازی بر روی تلفن های آنالوگ و دیجیتال
– قابلیت تلفن گویا
– نصب و راه اندازی آسان و سریع
– قابلیت ارتقاء

سانترال DBA کارت شهری ، مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که خطوط شهری آنالوگ دارند، چرا که این سانترال نمی تواند پروتکل سیپ (seip) را پشتیبانی کند. سانترال DBA کارت شهری ، با 8 مکان مشخص شده برای نصب کارت های مختلف می تواند انتخاب مناسبی برای تمامی شرکت ها، و سازمان ها است. سانترال DBA کارت شهری ، دارای 7 اسلات برای نصب کارت های مختلف است. از این کارت ها برای افزایش خطوط شهری و خطوط داخلی استفاده می شد.