ظرفیت سانترال

سانترال پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت

سانترال پر ظرفیت دستگاهی مخابراتی است که تعداد بیشتری خط شهری و خطوط داخلی را نسبت به سانترال کم ظرفیت تعریف و مدیریت می نماید. سانترال پر ظرفیت برای شرکت ها، ادارات، مجتمع های بزرگ در انواع متفاوت با قابلیت های گوناگون وجود دارد. در یک سانترال پر ظرفیت اشخاص بدون آنکه مدام پشت خط بمانند، می توانند به منشی تلفنی گوش دهند و با فشردن داخلی مورد نظر به بخش مربوطه متصل گردند.

سانترال پر ظرفیت قابلیت هوشمند سازی دارد یعنی می توان به مکالمات محدودیت زمانی داد و پس از سپری شدن زمان تعیین شده، تماس به صورت خودکار قطع شود. برای مکان هایی که تعداد تماس های ورودی فراوانی دارد و همچنین برای کنترل و محدودیت تماس های کارمندان از سوی مدیران، این گزینه بسیار کاربردی می باشد.

در سانترال پر ظرفیت امکان شنود تلفن تمام تماس های ورودی و خروجی وجود دارد. این امکان که به معنی ضبط مکالمات با میزان زمان مشخصی می باشد، شرایطی را برای مدیران مجموعه ها فراهم می سازد تا تمامی مکالمات را قابل پیگیری نمایند و در زمانی مانند وجود شکایات یا مواردی از این دست، قابلیت ارجاع به مکالمات گذشته وجود داشته باشد. این روند در جهت مشتری مداری و نظارت بیشتر بر عملکرد مجموعه خواهد بود که با این قابلیت سانترال پر ظرفیت، امکان پذیر خواهد بود.

همچنین سانترال پر ظرفیت را می توان با سیستم نرم افزاری CMR هوشمند سازی کرد. CMR مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که بستری کاملا تخصصی و ویژه برای بهبود و ارتقاء کیفیت ارتباط با مشتریان مجموعه است. CMR امکان سنجش میزان رضایت مشتری از کارکنان و پاسخ گویان را ثبت کرده و به اطلاع مدیران مجموعه می رساند. این مکانیزم قابل نصب بر روی سانترال پر ظرفیت نقش کنترلی بسیار کارامدی به مجموعه می دهد تا راندمان کار را افزایش دهند.

برخی از مدل های سانترال پر ظرفیت قابلیت ایجاد آی پی IP بر روی خطوط تلفن و وصل کردن آن ها به شبکه های داخلی بدون استفاده از سیم تلفن را ایجاد می نمایند که برای برخی از مجموعه ها بسیار کارامد می باشد.

در مجموع می توان گفت خریداری و نصب سانترال پر ظرفیت، مانند استخدام تمام وقت چندین نیروی انسانی می باشد که هزینه های بسیار کمتری دارد. از خطای انسانی عاری است و بازدهی بسیار بالایی نیز دارد. می توان گفت استفاده از سانترال پر ظرفیت از ضروریات بسیاری از مجموعه های بزرگ می باشد.