گوشی دیجیتال

گوشی دیجیتال سانترال

گوشی دیجیتال سانترال

گوشی دیجیتال سانترال

امروزه اکثر سیستم‌های تلفن اداری مدرن به ارتباطات IP از یک شبکه محلی یا اتصال به اینترنت پر سرعت استفاده می‌ کنند و در واقع این اتفاق به آن معنی است که کسب و کار ها و مشاغل قادر خواهند بود در شکلی یکسان، از گوشی دیجیتال سانترال یا شبکه موجود خود استفاده کنند. گوشی دیجیتال سانترال یک تلفن با قابلیت SIP و VoIP است که از طریق اینترنت به سرور سانترال متصل می شود و همچنین فناوری گوشی دیجیتال سانترال راه تکنولوژی ارتباطات را به روی موارد متنوع بیشتری از دسترسی به تلفن ها باز می کند.

گوشی دیجیتال سانترال، جزئی از تلفن‌ های مبتنی بر نرم‌افزار است که به‌ عنوان ابزاری برای برنامه ‌ها روی رایانه اجرا می ‌شود. قابلیت های گوشی دیجیتال سانترال این امکان را به وجود می آورد که کارمندان به شماره تلفن کسب‌ و کار دسترسی داشته باشند و گوشی دیجیتال سانترال همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به بسیاری از ویژگی های کد دستوری تلفن اداری خود دسترسی داشته باشند که البته مزایای دیگر سیستم گوشی دیجیتال سانترال بسیار زیاد است.

این گوشی های دیجیتال می تواند به راحتی نیازهای اساسی یک کسب و کار کوچک را پوشش دهد و ویژگی های اصلی آن که شامل پست صوتی و انتقال تماس است توانایی کمک به عملکرد سانترال را دارد. با این حال، هر کسب و کار بزرگی نیاز به ویژگی های پیشرفته یک سیستم ارتباطی مدرن دارد و گوشی دیجیتال سانترال می تواند خدمات بهتر به مشتری و کار کارآمدتر را امکان پذیر کند. شرکت ما به عنوان تامین کننده گوشی دیجیتال سانترال خود را تثبیت کرده است، و تمام سانترال باکس ها را برای هر کسب و کاری که به دنبال ویژگی های درجه سازمانی است، علامت زده است. البته در حالی که سیستم ‌های تلفن قدیمی‌ تر قابلیت های کمتری دارند، هزینه بیشتری هم در نگهداری و هم در قبض تلفن ماهانه دارند.

همچنین سیم کشی و سخت افزار اختصاصی نیاز به خدمات تخصصی دارد و تعمیر و نگهداری گوشی دیجیتال سانترال بیشتر از طریق یک رابط کامپیوتری انجام می شود. کاربران می توانند برای مثال در عرض چند دقیقه یک خط تلفن دوم اضافه کنند. گوشی دیجیتال سانترال علاوه بر نگهداری آسان تر، استفاده از اتصال به اینترنت به این معنی است که مشاغل می توانند از هر کجا به سیستم تلفن خود دسترسی داشته باشند. در کنار این، گوشی دیجیتال سانترال همچنان می تواند از مرورگر وب برای مدیریت ارتباطات خود استفاده کند که به تماس های دریافتی پاسخ دهند یا با شماره های خارجی تماس بگیرد.

مطالب مرتبط