کارت تلفن گویا

کارت تلفن گویا 4 کانال

کارت تلفن گویا 4 کانال

کارت تلفن گویا 4 کانال

استفاده از کارت تلفن گویا 4 کانال، در شرکت ها و سازمان ها باعث کاهش هزینه ها می شود. همچنین استفاده از کارت تلفن گویا 4 کانال، اعتبار شبکه ارتباطی شرکت را افزایش می دهد، به این صورت که هنگامی که شخصی با شرکت تماس می گیرد.

پیغام برایش پخش می شود و خیلی راحت می تواند به داخلی مورد نظر وصل شود. این کار باعث رضایت بیشتر مخاطبین و مشتریان شرکت می گردد. یکی از مزایای استفاده از کارت تلفن گویا 4 کانال، این است که باعث کاهش تعداد نیروی انسانی برای پاسخگویی به تلفن ها در بخش های مختلف می شود.

این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های سازمان می شود. کارت تلفن گویا 4 کانال، دارای 4 کانال دیزا می باشد که تماس ورودی را روی منشی تلفن یا همان تلفن گویا هدایت می کند. کارت تلفن گویا 4 کانال، روی سانترال های دیجیتال سری TDA و تحت شبکه TDE استفاده می شود.

مشخصات فنی کارت تلفن گویا 4 کانال

– تعداد تماس همزمان 4 کانال
– پشتیبانی از دسترسی بی سیم تلفن GSM، PSTN
– دارای گذرگاه 32 بیتی باسرعت 132 مگابایت بر ثانیه
– از تمام عملکردهای سیستم سانترال استریسک مورد نیاز پشتیبانی می کند
– از عملکرد معکوس، در هنگام فراخوانی با بی سیم پشتیبانی می کند
– اسلات پر نمی کند
– قابل نصب بر روی سانترال TDA و TDE
– ظرفیت ذخیره سازی 64 پیام

کارت تلفن گویا 4 کانال، امکان پشتیبانی از 4 کانال همزمان، را فراهم می کند. این به این معناست که تا 4 تماس ورودی را به صورت همزمان برروی خطوط تلفن گویا نشان می دهد. کارت تلفن گویا 4 کانال، هیچ شیار یا اسلاتی را اشغال نمی کند، این کارت ظرفیت ذخیره سازی 64 پیام را دارد. در کارت تلفن گویا 4 کانال، حداکثر طول مدت تمامی پیام ها 8 دقیقه می باشد.

کاربران کارت تلفن گویا 4 کانال، در شرایط زیر می توانند، برقراری تماس بین خطوط شهری را ایجاد کنند.

اول: زمانی که حالت امنیتی تلفن گویا، اجازه برقراری تماس از طریق خطوط شهری را بدهد.

دوم: زمانی که کاربر از کدهای شناسایی برای برقراری تماس از طریق خطوط شهری و سیستم تلفن گویا استفاده کند.

در این حالت می توان محدودیت زمان تماس ایجاد کرد، به این صورت که قبل از 15 ثانیه به اتمام زمان، معین هشدار داده شود. محدودیت زمانی را طوری می توان برنامه ریزی کرد که این مدت زمان صفر ثانیه شود، در این صورت دسترسی اینگونه تماس ها قطع می شود.

مطالب مرتبط