کارت سانترال

کارت 24 پورت سانترال

کارت 24 پورت سانترال

کارت 24 پورت سانترال

کارت‌ خطی سری 24 پورت، عملکرد بالایی دارد و ظرفیت آن حدود، 10 گیگابیت است. کارت 24 پورت سانترال، با ظرفیت بالا، برای افزایش پهنای باند در تجهیرات شبکه، طراحی شده‌ است. برای حجم ترافیک بالا و ترافیک خدمات ابری، کاربرد دارد.

کارت 24 پورت سانترال، می تواند تا 24 اتصال در هر کارت را، در سیستم شما پشتیبانی کند. کارت 24 پورت سانترال، با سیستم استریسک کاملاً خوب کار می کند.

بنابراین طیف گسترده ای از گزینه های شبکه را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین، اگر کسی به دنبال بهترین اتصال شبکه است، کارت 24 پورت سانترال، یک دستگاه عالی برای آنها می باشد.

مشخصات موجود در کارت 24 پورت سانترال

– از تمامی خطوط سیستمی و آنالوگ کالر آیدی، پشتیبانی می کند.
– به راحتی می تواند یک سیستم شبکه آنالوگ PBX را به پروتکل Voice over Internet متصل کند.
– پشتیبانی از سیستم عامل 32 بیت 33 مگاهرتز
– راه اندازی 24 پورت داخلی آنالوگ و فکس بر روی سانترال
– دارای دو پورت PFT
– قابل نصب بر روی سانترال TDE100/200
– دارای پورت هوشمند PoE، برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف برق
– همه دستگاه‌های IP متصل به یک شبکه را شناسایی می‌کند
– دارای فاصله انتقال PoE در مسافت طولانی، تا 250.0 متر (820.21 فوت)
– دارای حافظه نهان داده، با ظرفیت بالا (4 مگابیت) برای انتقال سریع
– این دستگاه دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه می باشد.

امکانات کارت 24 پورت سانترال

یکی از امکانات کارت 24 پورت سانترال، قابل ارتقاء بودن این کارت است. به این صورت که با این کارت می توان خطوط داخلی را افزایش داد. علاوه بر این، با نصب کارت 24 پورت سانترال، قابلیت پخش پیام در حالت انتظار برای خطوط مختلف فعال می شود.

کارت 24 پورت سانترال، از دو پورت PFT بر روی خطوط خود پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توان در هنگام بروز مشکلات مختلف و قطع برق، تلفن های اضطراری داخلی را، راه اندازی نمود. یکی دیگر از امکانات کارت 24 پورت سانترال، می توان اضافه شدن قابلیت نصب کالر آیدی بر روی دستگاه های سانترال دانست.

در واقع با نصب کارت 24 پورت سانترال، نیازی به خرید جداگانه کارت کالرآیدی نخواهید داشت. این می توانید باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود.

از دیگر مزایای کارت 24 پورت سانترال، در تجهیزات شبکه، می توان به تعداد پورت بالا اشاره کرد و همچنین دارای قابلیت، نمایش شماره تماس گیرنده روی تلفن های آنالوگ است.

مطالب مرتبط