تلفن سانترال

گوشی تلفن مدیریتی

گوشی تلفن مدیریتی

گوشی تلفن مدیریتی

انواع مدل گوشی تلفن مدیریتی وجود دارد که ظاهر متفاوت با ابعاد خاص دارند و با کارایی فراوان عرضه می شوند. گوشی های تلفن مدیریتی کلیدهای بسیاری دارند که امکان برنامه ریزی روی هر کلیدی وجود دارد. ویژگی این کلیدها در گوشی های تلفن مدیریتی استفاده را برای مدیران ساده و آسان کرده است. قطعا و حتما گوشی تلفن مدیریتی برای سازمان و شرکت های بزرگی که روزانه تعداد تماس های زیادی دارند.

نیاز به هدایت هر کدام از این تماس ها دارند. می توانند جهت سهولت و نظم بخشیدن به تماس ها از گوشی تلفن مدیریتی استفاده کنند. گوشی تلفن مدیریتی با امکاناتی که ارائه می دهد و قابلیت هایی که می توان برای کلید های میانبر آن تعریف کرد. می تواند نیاز همه ی سازمان ها را پوشش دهد.به طور معمول اغلب گوشی تلفن مدیریتی دارای 24 کلید برای برنامه ریزی هستند.

امکان نمایش شماره تماس گیرنده از طریق گوشی تلفن مدیریتی امکان پذیر است. با تماس هر شخصی از هر تلفنی چه تلفن ثابت و چه تلفن همراه، شماره تلفن فرد مورد نظر روی صفحه نمایش مشهود خواهد شد.

امکانات گوشی تلفن مدیریتی

یکی دیگر از امکانات گوشی تلفن مدیریتی داشتن اسپیکر است که به وقت ضرورت همزمان در حین مکالمه بتوانید به کاری دیگر هم بپردازید. تنوع گوشی تلفن مدیریتی موجب شده که بتواند هر سلیقه ایی را پوشش دهد. این گوشی ها در دو رنگ سفید و مشکی در بازار به فروش می رسند. مکان استفاده ی این گوشی ها در شرکت ها و سازمان ها خواهد بود. خارج از این دو رنگ شاید تقاضا نداشته باشد.

فعال سازی تلفن های مدیریتی بر روی بستر مخابراتی است. قیمت این تلفن ها نسبت به تلفن های تحت شبکه پایین تر است. این تلفن ها تنها قابلیت فعال سازی بر روی سانترال پر ظرفیت را دارند. همه ی شرکت ها می توانند با خرید و داشتن این گوشی ها نیاز مدیران و کارشناسان خود را بر طرف کنند. از دیگر امکانات گوشی تلفن مدیریتی می توان به ارتباط تصویری و کاربری آسان و هدست و صدای واضح آن اشاره کرد.

ما از مشتریان خود مراقبت می کنیم. ما روی مخابرات سازمان شما تمرکز می کنیم، بنابراین شما می توانید روی تجارت خود تمرکز کنید. شما می توانید قیمت ها و هزینه های حمل و نقل و همچنین موجودی کالا را از ما جویا شوید. ما سعی خواهیم کرد به سرعت پاسخ دهیم و گوشی تلفن مدیریتی مورد نظر شما را بلافاصله ارسال کنیم.