کارت سانترال

کارت دیجیتال سانترال

کارت دیجیتال سانترال

کارت دیجیتال سانترال

کارت دیجیتال سانترال دارای قابلیت 48 پورت است که فقط در سیستم CS1000e پشتیبانی می شود و با شاسی MG 1010E سازگار نیست. کارت دیجیتال سانترال از نظر عملکرد معادل سه NT8D02 16 پورت است و به عنوان کارت های 4، 5 و 6 در شاسی اصلی طراحی شده است. همچنین کارت دیجیتال سانترال تنها قادر است که در شیار 4 شاسی اصلی نصب شود که برای جلوگیری از قرار دادن تصادفی سایر کارت ها کلید زده شده است و مدارها بر روی 2 کانکتور تنظیم می شوند که هر کدام دارای 24 پورت هستند.

کارت دیجیتال سانترال از تلفن های دیجیتال پاناسونیک مانند سری KX-DT300، سری KXT7600، تلفن های سری KX-T7400 و کنسول های DSS پشتیبانی می کند. همچنین کارت دیجیتال سانترال پشتیبانی از اتصال برای سیستم های پست صوتی پاناسونیک مانند KX-TVA50، KXTVA200 انجام می دهد. کارت دیجیتال سانترال در سیستم های ایستگاه سلولی بی سیم پاناسونیک کاربرد مفیدی دارد که ایستگاه تلفن همراه دو کاناله بی‌سیم 2.4 گیگاهرتز KX-T0151 با تلفن‌های بی‌سیم KX-TD7684، KXTD7690، KX-TD7694 را پشتیبانی می کند.

کارت دیجیتال سانترال از قطعاتی تولید شده است که آزمایش شده و تایید شده اند و کاملاً کاربردی است. ما در این صفحه توانسته ایم راهنمای استفاده و خرید کارت دیجیتال سانترال را برای شما ارائه دهیم و علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد سایر سیستم‌های تلفن، کارت دیجیتال سانترال از جمله VoIP مبتنی بر میزبانی یا ابری و سایر اطلاعات مرتبط با مخابرات پیدا خواهید کرد. TE110E-B نیز یکی از مدل های کارت دیجیتال سانترال است که از تمام عملکردهای کارت دیجیتال چهارگانه T1 وE1 پشتیبانی می کند. این کارت در هر دو حالت صدا و داده عملکرد مناسبی دارد و به عنوان مثال، این کارت دیجیتال سانترال می تواند از 12 کانال اختصاص داده شده به صدا و 12 کانال به داده پشتیبانی کند.

در حالی که تمام اطلاعات را به سانترال منتقل کرده، به طور قابل اعتمادی کانال ها را به مکان های تعیین شده خود هدایت می کند. این قابلیت کارت دیجیتال سانترال نیاز به روتر خارجی را از بین می برد. با استفاده از فناوری کارت سانترال ما، می توان به راحتی چندین رایانه مجهز به کارت را متصل کرد و به کیفیت صدایی همتراز با پیاده سازی های واحد سانترال مورد نظر دست یافت. قابلیت مقیاس پذیری کارت دیجیتال سانترال از افزودن چندین کارت دیگر به رایانه شخصی ناشی می شود و برای شما این امکان وجود دارد که در کاربرد های در حال گسترش خود از کارت دیجیتال سانترال استفاده کنید.

مطالب مرتبط